MY BROTHER'S WEDDING ....

Adik lelaki saya Asfaezullah telah melangsungkan pernikahan pada 18 Disember 2010 bersama pasangannya Norbashirah di Parit , Perak. Majlis sebelah lelaki pula berlangsung pada 25 Disember 2010 di Kuala Pilah, Negeri Sembilan. Tahniah kepada adikku, semoga berbahagia selalu.
     So, sempena majlis penting ni, saya ditugaskan (cewah, ditugaskan tuuu..he he hee) untuk order barang buah tangan tetamu, kanak-kanak n wedding cake. Untuk buah tangan tetamu dewasa, kami order jer. Tapi untuk kanak-kanak, bahagian saya, saya buatkan Roses Lollichocs dan teddy bear chocs. Wedding cake pulak, saya tukar kepada Tiers Cupcake sebab kat rumah mak peti ais kecik. Tak muat kalau nak simpan kek banyak2 n besar. So, plan B nyer, saya buat cupcake. So, blh frost masa di kampung one night before the big day. So, layan gambar yer...
WEDDING PREPARATION
Ni gambar cupcake tier yang baru jer siap dihias dengan beads n flower. Kat sebelah tu, saya buat 2 small basket untuk anak-anak buah bagi coklat.
Macam biasa, model ni memang tak payah suruh. Dia memang suka pose kat ibunya punya hasil kerja. Layannn...

 Roses Lollichocs untuk kanak2
 Tengah susun cupcake dengan kakak saya (baju pink...she's still available tau...hehehee)
 Tgk laa sapa supervisor nyaa....siap letak tangan kat belakang lg... huhuhuu

 My cupcake tier....nak order? contact me ya...
 MAJLIS AKAD NIKAH DI PERAK
  



Majlis Akad Nikah

      
Restu dari mak selepas selesai akad nikah....
 Selepas bergelar suami isteri
  Majlis Persandingan
MAJLIS DI KUALA PILAH, NEGERI SEMBILAN
SELAMAT PENGANTIN BARU!

Comments

Popular Posts