HOMEMADE CINNAMON ROLLS....

As Salam. Haa.. ni laa Homemade Cinnamon Rolls. Resepi ni ambil dari blog Cik Mat Gebu yang mmg dah lama saya nak buat. Roti ni mudah jer nak buat. Kalau nak tengok step by step cara membuatnya, boleh tengok di blog Cik Mat Gebu kita ya. Roti ni memang sedap, lembut n gebu. Tak manis sangat, sesuai dengan tekak saya yang tak suka sangat yg terlampau manis. Just nice. Macam biasa, anak teruna tembam saya, Harras mmg suka kalau jadik model makan ni. Tapi dia tak makan kismis n ceri, kasi ayah dia makan. Cecah dengan teh halia panas, nyamann..... Cubalah!!
Untuk resepi, layari http://kitchenjourney.blogspot.com


Yang ni pulak saya dah ubahsuai inti dia. Instead of Cinnamon, saya letak tuna n cheese. Tuna tu saya guna spicy tuna n 2 jenis cheese, cheddar n parmesan. Sangat sedap makan panas-panas. dah sejuk pun masih lembut lagi. Layann...

Comments

Popular Posts