TEMPAHAN HARI GURU.


Tempahan dari Puan Asfaezah Zakaria (My sister)
 Chocolate Bouquet
(5pcs chocolate Rose)
Chocolate Bar with Customised Wrapper

Yang ini ditempah oleh kakak saya dari Putrajaya. Anak-anak daranya yang 3 orang tu nak bagi hadiah kat cikgu sempena Hari Guru pada 16 Mei 2011. Tahun ni masing-masing nak bagi coklat kat cikgu. Kakak saya minta buatkan 40 set chocolate. So, saya buatkan 20 set choc bar and 20 set chocolate bouquet.
Tempahan dari Nazira, MSU
 Cupake ditempah oleh Nazira untuk lecturer nya. Nazira ni belajar di MSU. Ada majlis sambutan Lecturer's Day di MSU, so nak bg cupcake pada lecturer katanya. Hopefully, Nazira puas hati ya.
Yang kat bawah ni pulak saya buat untuk anak-anak bujang saya untuk bagi pada Ustazah n cikgu d taska. Kebetulan ada majlis sambutan Hari Guru & Hari Ibu di Pasti Little Muslim pada 16 Mei 2011 hari tu. So, dapat laa buatkan cupcakes n brownies cup (lupa nak snap gambar) untuk jamuan makan-makan selepas majlis.
Harras tengah buat persembahan dengan kawan-kawan sekelasnya, Kelas 6 tahun.  .
Chocolate bouquet yang saya buat ni saya letak lbh kurang 10bj chocolate Roses. Selesai jer majlis, Harras n Hadif bagi kat ustazah masing-masing. 

 
Chocolate Bar ni pulak untuk cikgu2 di taska. 3 keping setiap set.

"Terima kasih saya dan suami ucapkan kepada guru-guru yang telah mendidik dan menjaga anak-anak kami semasa kami keluar mencari rezeki. Kami doakan semuanya sentiasa di bawah lindungan Allah SWT dan sihat2 selalu."

Comments

Popular Posts